četrtek, 17. marec 2011

Kaligrafija: prvič.

Prve ure tečaja kaligrafije so za menoj. 
Vtisi so nori! 
Komaj čakam, da dokončam tečaj in začnem ustvarjati !!

No, takole je izgledalo najprej... En dan pred začetkom tečaja. 
Rokopis (ne čista gotica) v voščilu.

Takole pa to zgleda po prvih urah... Napredujemo počasi.. 



 Poteze, ki so se mi zdele tako "simpl" - sploh in niti približno niso tako "simpl" !!




In še kot zanimivost:  
Baje, da se je pika na i "izumila" šele s pojavom GOTICE (tako se imenuje to moje stvarjenje). 

Bi znali prebrati besedo "minimum" brez pikic ?

Mislim, da bi bil kar dober element zamote :) 


Do torka imam čas, da izpopolnim svojih prvih 5 znakov - J, R, N, M in U. 

Držite pesti :)   

4 komentarji:

  1. To je ena izmed stvari, ki si jo tudi sama zelo želim. Kolikor sem uspela ugotoviti imaš ti nasplošno zelo lepo pisavo. Si se malo kaligrafije naučila že prej, sama?

    OdgovoriIzbriši
  2. V srednji šoli sem od učiteljice slovenščine dobila abecedo kaligrafije, ki je hodila tudi na tečaj. Potem sem to malo izvadila in začela po svoje malo poteze vlečt' :) Potem pa tko zgleda tako kakor na prvi sliki :)
    Zdaj sem se spravila pa na tečaj, da vidim kako to v resnici zgleda ;)

    Drugače pa se prijavi na tečaj. Loredana Zega obvlada! 135€ sem jaz dala, preveri na njeni spletni strani.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala za ta nasvet, sem gledala pa ima žal termine iz lanskega leta. Poleg tega pa je problem, da v Ljubljani bi se dalo najt tečaj skoraj vsak čas, v Mariboru pa očitno ne :( Bo že ob pravem trenutku :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Povabi jo, vprašaj za prosti termin in organiziraj tečaj :) Mogoče dobiš kaj popusta :D Drugače če želiš, ti lahko skopiram delovne liste in ti jih pošljem, pa vadi :)

    OdgovoriIzbriši