nedelja, 24. april 2011

Pomlad

Namesto pomladanskega pospravljanja
sem se lotila pomladanskega ustvarjanja. 

Rožice so že preplavile travnike in pognale v svojih najlepših barvah. 

Cvetelo je tudi v moji ustvarjalnici. 
 ~ Bellissa. ~ 




~ Jelina. ~



~ Dreamazia. ~ 




 ~ Edenia. ~





~ Blumina. ~ 




2 komentarja:

  1. Pri tebi pa je res cvetelo :) Lepo si skombinirala različne rožice z raznolikimi vejicami. Tudi tebi lep preostanek praznikov. Vidim, da si tudi z velikončnimi bila zelo pridna. Jaz letos nisem naredila niti ene, mogoče kasneje :). Pa tisti rokopis je krasen.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala :) Pri meni vedno cveti. Samo volje je treba. Velikonočne sem bila pa malenkost primorana, ker že nekaj let zdaj nisem pošiljala, pa se je spodobilo :)
    Ti pa drugo leto ;)

    OdgovoriIzbriši