ponedeljek, 4. marec 2013

Pomlad trka na moja vrata


In jaz sem ji odprla na stežaj! Vse cveti, v vseh možnih barvah. Kar prav prija po dolgem zimskem "spanju". Mar ne? 


Sonce je vzšlo, volje je dovolj, časa malo manj ampak si ga vzamem, preje na zalogo - 
JAZ SEM PRIPRAVLJENA! 


 Pa vi? 







 Sicer so šali v tem vremenu že malo odveč, ampak še vedno pripihlja izza vogala in potegne po vratu. Da ne odnese, so tele lepotičke odlična zaščita! Preverjeno. 






Spomladanske razprodaje pa so ali še bodo (ne sledim več...) popuste in nove plaščke, s katerimi se bomo bohotile. Zakaj si ga ne bi olepšale z enim cvetom? Vse kar same še postorite je, da greste v svojo najljubšo parfumerijo, izberete svoj najljubši parfum (za katerega je 70€ za 150ml dišeče vodice pa le malo dosti) in parkrat popršite po cvetu. Vodice za denar, ki si jih ne moremo privoščiti, so vredne svojega denarja - držijo kar nekaj časa. Garantirano se bodo vsi obračali za vami!


Zgolj ideja. 


Pa lep pozdravček!

Ni komentarjev:

Objavite komentar