sreda, 1. december 2010

1. December


In tri.... dva.... ena.... Jaaaa, VESELI DECEMBER!!!!
Hjoj, kako gre hitro tole vse skupaj. Komaj smo začeli eno leto, že se bo drugo prevesilo v tretje... Pa naj bo takole tale blogec en mini-začetek (vsaj upam) za malo širši spekter občinstva.

                                                      ~ * ~ * ~ * ~
         
Torej. Itak boste najprej na blogu tisti, ki me že poznate. Ampak, če mogoče povabite koga, ki me še ne pozna, pa da se nam pridruži, je tole za njih, malo moje predstavitve.
Vse kar imam za povedati je to, da sem študentka zaenkrat še zadnjega letnika Turistice v Portorožu, rabim denar tako kot vsi študentje in zato ker sem ribica po horoskopu, sem to priložnost kar dobro zagrabila (se mi zdi) in izkoristila svojo ustvarjalno žilico.
Unikatne stvari mi dosti pomenijo. Zato sem se odločila (hm.. če je to sploh prava beseda, ker to pač ni bila "odločitev" ampak stvar na pravem mestu ob pravem času), da bom tudi drugim omogočila, da svojim bližnjim ali pa tistim malo manj bližnjim, podarijo nekaj ročnega, domačega, unikatnega, edinstvenega... No, to pač presodite sami, ko bodo na volje slikce mojih izdelkov.

                                                     ~ * ~ * ~ * ~

Torej, ročno izdelujem voščila in vabila za različne priložnosti. Trenutno so "in" predvsem božično-novoletne zbirke. Tudi kakšno darilo sem že zavila (predvsem me naša mati rada izkoristi za take zadeve) in pa sem samouk kaligrafske pisave. Imam veeeeelik interes svoje znanje kaligrafskega pisanja izpopolniti, še vedno čakam primerno priložnost. Miklavžu sem letos sicer naročila malo širši kaligrafsko pero pa... se pustim presenetiti.


                                                     ~ * ~ * ~ * ~

Tako, veselim se vašega odziva in komentarjev. Vesela bom tudi kakšnega nasveta, kritike ali pohvale. Lahko pa tudi kaj kar tako napišete in "usekamo" kakšno debato. Se opravičujem že vnaprej. Blogger-ja sem začela šele spoznavati, tako da bo malce trajalo predno bom pogruntala zadevo.


Veliko snega (ob cesti in na strehi) ter veliko toplih pogledov v tem (pri nas deževnem) začetku najbolj lučkastega meseca.

Se tipkamo!

Ni komentarjev:

Objavite komentar