ponedeljek, 6. december 2010

Pa je le prišel!

Cel teden sem se pripravljala na večer, poln pričakovanja in tihe radosti. Tako sem se letos lotila stvari malo drugače kot ponavadi: Vsako leto je Miklavž pri naši hiši dobil pismo, v katerem sem kot prvo jasno in glasno opisala in pojasnila, zakaj in kako to, da sem vsako leto tako zelo zelo pridna. In potem želje... Včasih mi je uspelo le-teh napisati cele 3 liste!! Hja, saj vem. Zelo skromna. Taka pač sem :) 
No, letos sem bila pač malo bolj zahtevna. Se spodobi za punco, staro 21 let! In sem mu že na začetku tedna poslala kar SMS, da sem bila tudi letos tako kot vsako leto nadvse pridna in da sem ubogala na vsako besedo očita in mamico in .. in... Pač zaželela sem si novega kaligrafskega peresa, da bi svojo ustvarjalnost malo popestrila. Tisto, malo širšo. Nič ni odpisal. Me je pa klical sredi tedna, ker ga je zanimalo kje bi to lahko dobil :) 



Tako je prišel.. Tisti predvečer. Pri nas zaradi različnih okoliščin dva večera prej! Jupi! 
Ni prinesel peresa, je pa nastavil denar in pustil sporočilo, naj si ga kupim sama. 
Je pa prinesel še eno presenečenje in sicer povabilo, da bi sodelovala pri dveh njegovih (Miklavževih) obiskih. Ne ravno v glavni vlogi, ampak v glavni stranski vlogi :) Naloga uspela!! Le otroci niso več tako boječi kot smo bili mi v njihovih letih.. Škoda. 





Ni komentarjev:

Objavite komentar